[vc_row css=”.vc_custom_1494394149225{padding-top: 20px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε εκ του Νόμου το δικαίωμα να το υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα  επιστροφής τα οποία είναι € 3.00.
Αν θα χρειαστείτε αντικατάσταση (δηλαδή επαναποστολή), το κόστος και των δύο αποστολών είναι € 5.00.

Δεν επιβαρύνεστε με έξοδα επιστροφής και επαναποστολής μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή δικού μας λάθους. Σε αυτή την περίπτωση θα σας αντικαταστήσουμε το προϊόν σας ή θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

Προσοχή! Σε περίπτωση όπου ζητάτε την επιστροφή των χρημάτων σας οφείλετε να γνωρίζετε πως στο ποσό που θα σας επιστραφεί θα έχουν αφαιρεθεί τα έξοδα των μεταφορικών ή/και της αντικαταβολής, καθώς αυτά δεν επιστρέφονται.

Προκειμένου να αποφύγετε το κόστος επιστροφής, παρακαλούμε σκεφτείτε επίσης άλλες εναλλακτικές πριν επιστρέψετε τα προϊόντα όπως το να τα χρησιμοποιήσετε ως δώρο για κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο.

Αφού ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής θα σας στείλουμε ένα e-mail επιβεβαίωσης.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην BELLABELLA.GR μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημέρα κατά την οποία γνωστοποιήσατε στην εταιρεία την θέλησή σας να υπαναχωρήσετε, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, σε ρούχα και παπούτσια δεν μπορούν να επιστραφούν τα χρήματα εφόσον έχουν φορεθεί ή αν έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες.

Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και τις ετικέτες και ταμπέλες να βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς.

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Σημαντικό είναι να κρατήσετε το αποδεικτικό χαρτί της αποστολής σας από την εταιρία Κούριερ όπου αναγράφει τον αριθμό αποστολής του δέματος σας μέχρις ότου παραλάβουμε την επιστροφή σας.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του (καρτελάκια κτλ.). Στην περίπτωση που παραλάβουμε το δέμα που μας έχετε επιστρέψει και δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, (όπως διπλωμένο και όχι αναποδογυρισμένο ή λερωμένο με makeup) δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Για την καλύτερη και οικονομικότερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή σας καλώντας τα ΕΛΤΑ Courier ώστε να παραλάβουνε την επιστροφή σας με έξοδα της BELLABELLA.GR και να εκμεταλλευτείτε την προνομιακή τιμή που έχουμε μαζί τους λόγω συνεργασίας. Σας υπενθυμίζουμε πώς μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή σας με όποιο τρόπο εσείς θεωρείτε σωστό! Η επιλογή του τρόπου επιστροφής δεν είναι δεσμευτική και επιτακτική!

Για λόγους υγιεινής τα μαγιώ και τα εσώρουχα δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται.

Επιστροφές προϊόντων και χρημάτων δεν θα γίνονται αποδεκτές για λόγους υγιεινής για τα παρακάτω είδη:

Καλλυντικά και αρώματα
Κάλτσες και καλσόν
Εσώρουχα
Μαγιώ

Επίσης, δεν επιστρέφονται προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτετε εσείς ή στην περίπτωση εξατομικευμένων προϊόντων

Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή PayPal πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας ή τον λογαριασμό PayPal με την αξία των προϊόντων και όπως προαναφέρθηκε όχι των εξόδων αποστολής ή/και αντικαταβολής. Αφότου θα έχουμε παραλάβει το προϊόν και αφού θα έχουμε πραγματοποιήσει την πίστωση θα σας στείλουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό e-mail.

Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή ή τραπεζικής κατάθεσης, η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται  μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.

Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής, παρά μόνο εάν η επιστροφή του προϊόντος οφείλεται σε υπαιτιότητα της BELLABELLA.GR

Καθώς δεν κρατάμε στοκ πιθανόν να μην μπορούμε να σας κάνουμε αλλαγή σε χρώμα ή μέγεθος.

Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας  και θα κανονίσουμε την επιστροφή από εσάς, καθώς και την πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Μετά την αποδοχή του προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τους τρόπους που αναφέρονται παραπάνω, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και θα κανονίσουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.

Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]